Of het nu gaat om vergaderen, solliciteren of rapporteren. Met een communicatietraining scherp je al je vaardigheden aan. Communiceren betekent namelijk veel meer dan vertellen wat je te zeggen hebt. Tijdens onze communicatietraining word je je bewust van hoe je zelf overkomt, leer je je te verplaatsen in de ander en leer je jouw boodschap met tact en overtuiging over te brengen. Leer effectiever communiceren en versterk jezelf vandaag nog!

 

Onze communicatietrainingen:

  • Basisvaardigheden communicatie

    Goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk om prettig en succesvol te kunnen werken binnen een organisatie. In deze training leert u o.a. bewuster om te gaan met mondelinge communicatieve vaardigheden en gedragskenmerken.

  • Succesvol presenteren

    Een presentaties geven: bij menigeen zorgt dit voor hartkloppingen. Toch is dat niet nodig, want iedereen kan leren presenteren. Door technieken en handigheidjes te leren kunt ook ú ervoor zorgen dat u (meer) overtuigend overkomt en uw presentatietechnieken verbeteren.

  • Omgaan met conflicten

    Iedereen raakt wel eens in een conflict verzeild, vaak met “lastige types”. Dat is op zich geen probleem, maar u moet er wel mee om kunnen gaan. In deze communicatietraining bekijken we diverse aspecten van een conflict en hoe daarmee om te gaan.

  • Callcenter training

    Het analyseren van klantbehoeften, actief luisteren, overtuigingskracht en de juiste tone of voice zijn belangrijke aspecten waaraan callcenter medewerkers moeten voldoen. Tijdens onze callcenter training komen al deze aspecten ruimschoots aan bod.

  • Succesvol solliciteren

    In de training succesvol solliciteren leert u de do’s en dont’s van het solliciteren. Wij leren u presentatietechnieken die belangrijk zijn voor de eerste indruk. Maar ook technieken om zelfverzekerd en overtuigend over te komen en rust te brengen in het gesprek zullen aan bod komen.