Een goede verkoper is iemand die de klant centraal stelt, zich kan inleven in de klant en vaak beter kan luisteren, dan praten. Hij luistert naar de klant om er precies achter te komen wat de behoefte van de klant is. Tijdens onze trainingen gaan we onder meer in op het vinden van de balans tussen klantgerichtheid en commerciële slagkracht. De combinatie van rollenspelen, praktijkcases en theorie staan borg voor een training met onmiddellijke toepassingsmogelijkheden in de praktijk. Meer weten over (één van) onderstaande trainingen? Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

 

Onze commerciële trainingen:

  • Telefonische acquisitie

    Vindt u telefonische acquisitie lastig of ziet u er als een berg tegenop? Met de juiste telefonische vaardigheden helpen wij u een succesvol gesprek te voeren. In deze training leert u meer resultaat en lol te halen uit uw telefonische acquisitie.

  • Sales vaardigheden

    Deze commerciële training is speciaal ontwikkeld voor startende verkopers die de sales vaardigheden meer eigen willen maken. Alle belangrijke sales vaardigheden worden tijdens deze training behandeld.

  • Sales voor gevorderden

    U heeft ervaring als verkoper, maar wilt zich verder ontwikkelen met nieuwe sales vaardigheden. In de training sales voor gevorderden geven wij u o.a. inzicht in uw sterke sales skills en leert u deze nog verder aan te scherpen.

  • Succesvol offreren en presenteren

    Succesvol offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed naar de klant te luisteren en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. In deze training gaan we vervolgens ook in op het succesvol presenteren van offertes.

  • Callcenter training

    Het analyseren van klantbehoeften, actief luisteren, overtuigingskracht en de juiste tone of voice zijn belangrijke aspecten waaraan callcenter medewerkers moeten voldoen. Tijdens onze callcenter training komen al deze aspecten ruimschoots aan bod.

  • Propositie bepalen/ elevators pitch (workshop)

    Heeft u uw elevator pitch paraat? Kunt u in twee minuten enthousiast vertellen wie u bent, waar u goed in bent of waar uw bedrijf voor staat? Wij gaan ermee aan de slag in deze workshop zodat u voortaan altijd beslagen ten ijs komt.

  • USP’s in relatie tot koopmotief (workshop)

    Een USP heeft weinig waarde als deze niet gekoppeld is aan een koopmotief van de klant. In deze workshop gaan we onder andere in op het achterhalen van de koopmotieven van een klant, om vervolgens het unique selling point effectief in te kunnen zetten.

  • Klantcases als vertrekpunt (workshop)

    Na het volgen van diverse verkooptrainingen gaat u aan de slag.  Praktijk ervaringen delen en tegen het licht houden of de elementen nog eens opfrissen zijn vaak een gewenste interventie. Tijdens deze workshop staat uw klantcase centraal.